Gaat u ook mee naar de wedstrijd van Grol 1

27-05-2023

Hallo voetbalfanaten, Grolsupporters,

Aanstaande maandag is het zover: de kampioenswedstrijd van onze hoofdmacht. We gaan met een grote groep grolsupporters met bussen richting Didam. Er zijn al heel veel aanmeldingen geweest, maar mocht je nog iemand weten die mee wilt laat dit dan snel weten. Dat kan tot zondag 17 uur.

Hierbij nog even een aantal praktische mededelingen:
- Tussen 11:00u – 11:45u kan er betaald worden per pin of contant (gepast) bij Den Elshof;
- Uiterlijk 12:00u vertrekken de bussen. Ben je te laat dan heb je pech.
- Bier in de bus kan enkel met contant geld betaald worden.
- Kom in BLAUW-WIT
- Vuurwerk is verboden

-->Heb je nog geen bevestigingsmail gehad, dan vragen we je opnieuw aan te melden via supportersclub@svgrol.nl

Word je lid van de Supportersclub dan betaal je €10,- in plaats van €15,-. Waarom lid worden van de supportersclub? De supportersclub organiseert jaarlijks meerdere leuke uitstapjes (denk aan: wedstrijd in de Bundesliga). En dat voor maar €15,- per jaar!

Wij zien jullie allemaal graag aanstaande maandag. Laten we Grol naar het kampioenschap schreeuwen!

Sportieve groet,
Supportersclub Grol