Informatie Avond Drugs en Alcohol

13-06-2023

Op donderdag 22 juni (Groenlo) en donderdag 29 juni (Lichtenvoorde) worden informatieavonden georganiseerd over drugs en alcohol. In opdracht van de gemeente Oost Gelre doet Mazzel jongerenwerk binnen Marianum veel aan drugs- en alcoholpreventie. Ook sportverenigingen kunnen hierbij een waardevolle rol spelen. Veel jongeren zijn lid van een sportvereniging. En ouders/verzorgers zijn daar vaak nauw bij betrokken. Daarnaast zijn (sport)verenigingen goed georganiseerd en dus een belangrijke partner. In de kleine kernen zijn afgelopen jaar bijeenkomsten geweest over dit thema. In juni komen we naar Groenlo en Lichtenvoorde. In deze mail meer informatie en een link naar het aanmeldformulier.

Zorgen over toenemend drugsgebruik onder jongeren
Er komen veel signalen binnen, ook via de netwerkpartners: het toenemend drugsgebruik onder jongeren is zorgelijk. De komende jaren zetten we daarom extra in op het voorkomen en verminderen van middelengebruik. Daarbij vragen we ook uw medewerking.

Deze avond is bedoeld voor ouders/opvoeders en jeugdleiders.

Aanmelden kan tot 19 juni (Groenlo) of 26 juni (Lichtenvoorde) via het aanmeldingsformulier.

Ga daarvoor naar https://bit.ly/drugsenalcohol.

Uitnodigingsbrief Groenlo

Uitnodigingsbrief Lichtenvoorde

Meer informatie of vragen?
In de bijlagen Neem contact op met Marco te Nijenhuis van Mazzel jongerenwerk, telefoon: 06 - 25 416 243. Of stuur een e-mail naar marco@alsjemazzelhebt.nl.

Met vriendelijke groet,

Michiel Krabbenborg