Grol 2 en Grol 3 starten op 8 en 13 augustus

24-06-2023

De voorlopige selecties voor Grol 1, 2 en 3 zijn afgelopen week bekend gemaakt: Voorlopige samenstelling Grol 1, 2 en 3.

Grol 1 start op dinsdag 8 augustus met de eerste training. Zie eerdere berichtgeving.

Grol 2 start op zondag 13 augustus met de eerste training. In Augustus speelt men nog 2 oefenwedstrijden en wel tegen Meddo 1 en Longa 3. In september staan drie bekerwedstrijden op het programma, alvorens op zondag 24 september de competitie start. Het volledige programma is te bekijken via de volgende link: Programma Grol 2 start seizoen.

Ook Grol 2 beschikt over een nieuwe trainer. Ronald van der Plaats. De rest van de staf is gelijk gebleven: Tonnie Tjoonk (assistent trainer), Erik Porskamp (team manager) en Tijmen Lageschaar (verzorger). Er is nog 1 vacature en wel die van assistent scheidsrechter. Belangstellenden kunnen een bericht sturen naar info@svgrol.nl.

We wensen Grol 2 veel succes met de opstart van het nieuwe seizoen.

Grol 3 start op dinsdag 8 augustus het nieuwe seizoen

Niet alleen Grol 1 en 2 beginnen op 8 augustus, ook het derde prestatiegerichte team van de Grol begint dan met het nieuwe voetbalseizoen. Op 13 april en 15 juni zijn er twee aftrap bijeenkomsten geweest met het nieuwe Grol 3. Niet omdat de spelers hardleers zijn, in tegendeel! De kern van de groep bestaat uit spelers die vorig seizoen kampioen werd. Echter de staf wil graag vanaf het begin van het seizoen dat de groep er staat. De laatste bijeenkomst stond dan ook in het teken van een korte uitleg over de spelprincipes van Grol en een uitgekiend conditie- krachtschema zodat vanaf 8 augustus iedereen fit kan beginnen.

Het belooft daardoor niet alleen een mooi maar ook succesvol seizoen te worden. De staf is hiervoor speciaal aangepast en samengesteld: Barry Janssen assisteert tijdens de trainingen Max de Vries, de nieuwe trainer van Grol 3. Daarnaast zijn er twee teammanagers aangesteld: Niek Schovers en Gerald Groot Zevert. Op zondag is afhankelijk van de tegenstander de keuze uit de volgende assistent-scheidsrechters: Ruben te Woerd, Jorden Veld, Pelle Walterbos en Twan Nijkamp. Met deze uitgebreide staf wil Grol 3 hoge ogen gaan gooien in de tweede klasse.

Voor de voorlopige samenstelling van Grol 3  wordt verwezen naar de link hierboven. In tegenstelling tot Grol 1 en 2 wordt niet uitgesloten dat er in de spelonken van de Achterhoek nog een groeibriljantje wordt opgespoord en direct toegevoegd aan de selectie, vandaar dat er sprake is van een voorlopige selectie.  De voorbereiding start op 8 augustus en vanaf zondag 20 augustus wordt er ook wekelijks geoefend. In september spelen wij nog voor de beker, zodat wij fit en ingespeeld op 24 september aan de competitie beginnen. Helaas zijn de tegenstanders nog niet bekend, maar de selectie heeft er alle vertrouwen in dat dat ook goed zal komen!

Grol 3 heel veel succes!!!