Inleveren sleutels en vullen ballenkarren

26-06-2023

Beste trainers/leiders van de jeugd,

Vanaf maandag 10 juli zullen de velden tijdelijk gesloten worden voor trainingen.
Een dringende oproep aan jullie om uiterlijk zaterdag 8 juli, de sleutels van de ballenkarren in de team-postvakken bij het wedstrijdsecretariaat te leggen.
Dit geldt ook voor trainers/leiders die bij het team blijven.
Ook dienen alle ballenkarren compleet te zijn, dus loopladders en ballen die nog niet in de kar liggen graag weer toevoegen aan de kar (intrap-/wedstrijdballen die nog thuis liggen).
Tussen 10 juli en 23 juli zullen de ballenkarren waar nodig worden herverdeeld en gereedgemaakt voor het nieuwe seizoen 2023 - 2024. Tevens liggen er voor ieder team dan weer 2 sleutels klaar voor de ballenkar in het postvakje van het team.
Eventuele vragen/opmerkingen kunnen gemaild worden naar: nick.reukers@svgrol.nl of jordi.bleumink@svgrol.nl

Alvast bedankt voor de medewerking.

Namens het Accommodatiebestuur,
Nick Reukers & Jordi Bleumink