Afscheidswedstrijd Mart, Ramon en Wessel

30-06-2023

Na jarenlange inzet voor Grol 1 gaan deze drie mannen afscheid nemen: Mart Zieverink, Ramon Landewers en Wessel Baarslag. Ramon blijft prestatief voetbal spelen, maar gaat dit doen vanaf Grol 2. Mart en Wessel gaan verder in de recreatieve elftallen.

De traditie wordt voortgezet dat er na 10 jaar spelen in Grol 1 een afscheidswedstrijd plaatsvindt. De mannen hebben een lijst opgesteld met speler en begeleiding die zij graag uitnodigen voor een wedstrijdje Grol 1 - Oud Grol 1. Dit zijn uiteraard spelers en begeleiding die zij in die 10 jaar hebben meegemaakt.

De wedstrijd vindt plaats op vrijdagavond 14 juli om 20.00 uur op sportpark den Elshof.

Natuurlijk willen we u hierbij ook uitnodigen om deze wedstrijd te komen bekijken. Naderhand zal er een gezellige nazit zijn.

In het clubblad zal nog meer aandacht worden gegeven aan het afscheid.