Kleding bestellen

10-08-2023

Grol heeft voor de Grolkleding een samenwerking met Leugemors Sport 2000 in Winterswijk.

De wedstrijdkleding en kleding voor de leiders en trainers wordt gecoordineerd en beheerd door de Kledingbeheergroep.

Wil je zelf Grol kleding aanschaffen voor de training dan kan dit via de webshop van Leugemors. De link hiervoor is te vinden op onze website onder Clubshop in het hoofdmenu. Of je kunt de volgende QR code gebruiken. Het aanbod van artikelen in de webshop wordt de komende weken geupdate.

Ook is er een link onder het hoofdmenu item Clubshop voor een pagina waar 2e hands kleding (inclusief schoenen) kan worden aangeboden en gevraagd. Toegang is mogelijk na het aanmaken van een account.

Wil je als groep of team Grolartikelen gaan aanschaffen (denk aan trainingspakken, warming-up shirts, tassen etc. voor jullie team), wel of niet met sponsoring, dan verzoeken wij eenieder om dat via Rita Arink (arinkrobrita@hetnet.nl of 06-20418707) te laten lopen. Op die manier kunnen wij namelijk een flinke korting bedingen.

Laatste info over de kleding is te vinden op onze website onder Voetbalinfo en Kleding.