Kledingdag op Zaterdag 26 augustus

23-08-2023

Beste spelende leden jeugd en senioren, ouders van jeugdleden, trainers en leiders,

De aankondiging van de kledingdag op zaterdag 26 augustus was al per website gedaan, maar extra informatie is nu bijgevoegd via twee brieven van de kledingcommissie en SEAG.

1 brief gaat over de kledinguitgave (uitgave, omruilen of inleveren) op aanstaande zaterdag 26 augustus. Het gaat over teamtassen, trainingspakken, rugtassen, presentatiepakken, coachjassen, coachtrainingspakken en keepershandschoenen. Als ook de sleutels van de ballenkarren.

Brief kledinguitgave

1 brief gaat over de verstrekking van keepershandschoenen.

Brief keepershandschoenen

Indien van toepassing doorlezen en tot zaterdag. Zou fijn zijn voor de kledingcommissie als zaterdag alles afgerond kan worden.

Mochten er nog vragen zijn (of ben je verhinderd) dan kun je contact opnemen met Rita Arink (06 2041 8707) voor de kleding en Nick Reukers (06 8370 9969) voor de sleutels.

Met vriendelijke groet,

Namens kledingcommissie en SEAG.

Rita, Nick en Jordi