Peter Hartman 50 jaar spelend lid

25-09-2023

Zondag 24 september 2023 was een bijzondere dag voor Peter Hartman met een bijzondere wedstrijd. Peter voetbalt namelijk al 50 jaar lang bij Grol. Op 1 september 1973 werd hij lid, en 50 jaar later voetbalt bij nog steeds. Hiermee komt hij in een zeer klein select gezelschap dat ook 50 jaar voetballend lid is geweest.

Diverse elftallen heeft hij doorlopen als keeper en momenteel speelt hij in Grol 5. Dit jubileum werd gisteren gevierd samen met zijn familie en het team. De wedstrijd tegen Witkampers 3 eindigde in 1 - 1, waarbij Peter een aantal belangrijke reddingen verrichtte, waardoor een gelijkspel uit het vuur kon worden gesleept. Na afloop werd hij in het zonnetje gezet door het team en door teamleider Rudi Porskamp. Dit was voor Peter helaas ook de laatste wedstrijd als keeper. Dit vanwege de steeds vaker voorkomende blessures. Peter blijft echter verbonden aan het team als leider. In die functie kan hij zijn enthousiasme en ervaring blijven delen, en kan hij ook een steentje blijven bijdragen aan de derde helft.

Peter gefeliciteerd met je spelersjubilieum en bedankt voor 50 jaar voetbal!