In Memoriam Wim Deunk (1936-2023)

08-11-2023

Afgelopen zondag 5 november is ons lid Wim Deunk op 87-jarige leeftijd overleden.

Wim is op 4 oktober 1936 in Winterswijk geboren en was lid van onze vereniging sinds 5 februari 2002. Wim heeft op de ambachtsschool gezeten en is daarna begonnen als timmerman bij aannemersbedrijf Lantink. Via avondstudies is hij bij architectenbureau Staartjes gaan werken en daarna werd hij calculator bij dakdekkersbedrijf Kwerreveld. Wim kwam in 1963 in Groenlo te wonen aan de Papendijk nummer 38.

Wim begon ooit als voetballer, maar dat was niet echt voor hem weggelegd, dus ging hij tennissen en keek hij alleen nog naar voetbal. Hij was een groot fan van Studio Sport. Twee zoons hebben ook nog gevoetbald in Grol 11. Wim was altijd 6 dagen per week beschikbaar voor zijn familie maar niet op de woensdagen. Wim was namelijk sinds 2001 trouw lid van de Woensdaggroep bij de Grol en hij stond daar bekend als een zeer goede vakman en tevens een zeer rustige en aardige man.

Wim was 60 jaar getrouwd met zijn vrouw Anna en samen hebben ze 4 kinderen en ook 4 kleinkinderen.

Wim is 23 jaar lid geweest van de Grol en we zullen hem erg gaan missen.

Er is gelegenheid om de familie te condoleren op donderdag 9 november tussen 19:00 en 19:30 uur, in de Mattelier in Groenlo. Op vrijdag 10 november is het afscheid en de crematie van Wim in het crematorium te Aalten.

Wij wensen zijn echtgenote Anna, de kinderen en kleinkinderen met hun partners veel sterkte in de komende tijd.

Namens bestuur en leden van de Grol,

Stan Raben, voorzitter