Fietsverlichtingsactie Oost Gelre Dinsdag 28 november

27-11-2023

Fietsverlichting is ontzettend belangrijk voor de veiligheid van de fietser. Ook de leden van Grol fietsen regelmatig in het donker naar de training en na afloop van de training weer naar huis. Het is dus belangrijk dat de verlichting in orde is.

De Gemeente Oost Gelre houdt daarom een POSITIEVE actie om hier de aandacht op te vestigen. En wel op DINSDAG 28 NOVEMBER tussen 17.00 uur en 21.00 uur. Deze actie vindt plaats op de parkeerterrein van ons Sportpark. En de Gemeente hoopt hier de leden van alle verenigingen op Den Elshof te bereiken, dus ook die van Grol.

Mocht de verlichting stuk zijn, dan kan deze dan gerepareerd worden tijdens deze actie. Of men ontvangt gratis oplaadbare lampjes. Jongeren die al met fietsverlichting fietsen, maken kans op het winnen van een nieuwe fiets. Een echt positieve actie dus.

We hopen als Grol dat na komende week alle verlichting het (weer) doet en gebruikt wordt.