Sponsorcontract met Sportcafe Den Elshof verlengd

29-11-2023

Sportvereniging Grol en Sportcafé Den Elshof zijn al 55 jaar onlosmakelijk met elkaar verbonden. Het sportcafé wordt vaak genoemd als één van de mooiste voetbalkantines van Nederland. Maar daarnaast is het een plek waar zowel spelers, trainers en supporters samenkomen voor en na de wedstrijden en trainingen, en waar vrijwilligers en bestuurders hun activiteiten kunnen organiseren en houden. Daarbij staan Rob Porskamp en collega’s altijd klaar om dit te faciliteren en mee te denken. Onlangs zijn er bijvoorbeeld in alle vergaderruimtes nieuwe grote TV-schermen geplaatst ter ondersteuning van de vergaderingen en presentaties.

Foto: Marcel Houwer, Streekgids.nl

Als Grol zijn we dan ook zeer blij dat deze samenwerking weer officieel verlengd is. Op donderdag 9 november is het nieuwe contract door Rob Porskamp en Stan Raben, voorzitter Grol, ondertekend. Dit betekent dat Den Elshof shirtsponsor blijft van maar liefst 10 seniorenteams en reclamebordsponsor blijft op het Hoofdveld. Daarnaast stelt Den Elshof koffie beschikbaar voor jeugdleiders, zowel thuis als uit, voor de spelers en leiders van de seniorenteams van de Grol, en voor de leiders van de bezoekende clubs. Ook de vrijwilligers die dienst hebben tijdens het weekend, zoals scheidsrechters, parkdienst, fotografen en EHBO, ontvangen koffie van Den Elshof. Op zaterdag sponsort Den Elshof de thee en de ranja in de rust voor de spelers van de jeugdteams.

We zijn als Grol in continu overleg met Rob Porskamp over diverse gezamenlijke thema’s zoals alcohol en drugs, gezonde kantine, duurzaamheid, rookbeleid en geluidsoverlast en vandalisme op het sportpark. Op deze manier proberen we een zo goed mogelijke omgeving te creëren om het geliefde voetbalspel uit te oefenen.

Kortom, als Grol zijn we zeer verheugd over de goede samenwerking met Sportcafé Den Elshof in het algemeen en de verlenging van onze afspraken in het bijzonder.