Fancy Fair weer een groot succes!

29-11-2023

In het weekend van 24, 25 en 26 november jl. vond de 54e editie van de Fancy Fair plaats in het Sportcafé Den Elshof. Eén groot succes, met vooral zondag een enorme drukte! Er zijn in totaal ruim 25 rondes gespeeld op zowel het ‘rad van Riki’ als het flitslicht, waar we in totaal meer dan 175 prijzen hebben verloot.

Tijdens de drukbezochte Fancy Fair was het wederom een geweldig feest. Het was een ouderwetse strijd om de loten te bemachtigen en het gerstenat vloeide in overvloed. Binnen no-time waren alle loten in iedere ronde verkocht. Prachtig! Iedere euro gaat namelijk één-op-één weer de club in.

Tijdens het weekend gingen diverse prachtige prijzen, veelal aangeboden door sponsoren uit Groenlo en omgeving, naar prijswinnaars in het sportcafé. De hoofdprijs was deze editie een prachtige fiets. Deze werd gewonnen door Jorrick van Melis. Pure en oprechte vreugde was van het gezicht van Jorrick af te lezen toen hij de fiets in ontvangst mocht nemen. Een geweldige hoofdprijs voor maar drie euro per lot.

Andere hoofdprijzen waren o.a. een TV, koelkast, gigantische kunstkerstboom, nespressomachine, accuboormachine en een overnachting in Hotel Haverzate in Groenlo. En dat voor slechts één, twee of drie euro per lot. Alle winnaars feliciteren wij van harte met de prijzen!

De grootste winnaar dit weekend was onze eigen voetbalvereniging S.V. Grol, gezien de opbrengst van deze Fancy Fair vanzelfsprekend weer volledig geïnvesteerd wordt in onze vereniging. Dat doet de V.S.V.G. al jaren.

De V.S.V.G. dankt alle sponsoren en deelnemers aan de Fancy Fair!

Tot de volgende editie!