Grol JO8-1 winnaar Norbert Kuyperstoernooi

29-12-2023

Op donderdag 28 december schitterde het JO8-1 team van Grol tijdens het Norbert Kuypers toernooi in Zieuwent. Met een indrukwekkende score van 10 punten uit 4 wedstrijden stonden ze aan het eind terecht bovenaan.

Benjamin blonk uit onder de lat en toonde als speler zijn klasse met twee mooie doelpunten. Jort pakte door zijn snelheid en behendigheid iedere bal van de spitsen af en vormde met Fender en Benjamin een sterke verdediging, waardoor we slechts één tegendoelpunt incasseerden. Fender, die vandaag 7 jaar is geworden, bekroonde zijn verjaardag met twee prachtige goals in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen AZSV JO8-1. Op het middenveld blonken Lenn en Maas met hun onvermoeibare inzet uit. Maas bewees met zijn techniek en overzicht een sterke zaalvoetballer te zijn. Lenn liet zien dat hij ook in de zaal tegenstanders op snelheid kan passeren en overzicht houdt om niet alleen te scoren maar ook assisten te geven. Spits en topscorer Lasse  liet met zijn perfecte aannames en schoten zien hoe je doelpunten moet maken. Met zijn neusje voor de goal benutte hij maar liefst 6 van de 13 doelpunten deze middag.

Trots namen de jongens de medailles en beker in ontvangst, al ontbrak topper James Oostendorp helaas op de foto vanwege een blessure.