Grol scoort goed bij Straatvoetbaltoernooi

08-03-2008

Woensdagavond 5 maart speelde de Grol met twee teams mee aan het straatvoetbaltoernooi (4 tegen 4) bij de vv Winterswijk. Grol 2 (Daan, Danny, Quint, Koen en Tim de Roo) won al zijn poulewedstrijden en kwalificeerden zich voor het volgende kwalificatietoernooi dat wordt gehouden op 2 april aanstaande. Alle wedstrijden werden vrij simpel gewonnen.

Grol D1 (Robin, Stan, Ron, Tim, Peters en Mart) verloren slechts een wedstrijd met 1-0 tegen Vosseveld. De andere wedstrijden werden vrij overtuigend gewonnen waarvan zelfs een wedstrijd met 11-0 (en dat in tien minuten). Helaas won Vosseveld ook alle andere wedstrijden waardoor Grol D1 tweede werd en zich niet kwalificeerden voor het volgende toernooi!