Verhuur velden

Kunstgrasvelden

De Grol beschikt over 2 volwaardige speelvelden met kunstgras en verlichting. Daarnaast over 2 kleinere kunstgrasvelden met verlichting. Deze kunt ook u als bedrijf, vereniging of particulier gebruiken.

Daarvoor kun je contact op nemen met:

Dirk Tuinte
Mobiel: 06 2201 9803
E-mail: dirk.tuinte@svgrol.nl

Tarieven gebruik kunstgras de Grol:

Gebruik Hoofdveld € 150,== exclusief licht
Gebruik Hoofdveld € 180,== inclusief licht
Gebruik Veld 1 € 150,==  exclusief licht
Gebruik Veld 1 € 165,==  inclusief  licht

Gebruik kleedkamers is inclusief.

Ballen en materialen zijn exclusief en dienen zelf meegenomen te worden. De tarieven gelden voor de duur van 2 uren.
Bij zelf georganiseerde (oefen-)wedstrijden dient men zelf ook voor de opvang van scheidsrechters te zorgen.

Beachveld

VV Grol, HV Grol en SV Grol kunnen voor reguliere trainingen gratis gebruik maken van het beachveld.

VV Grol, HV Grol en de Grol kunnen (in overleg met SEAG) op zaterdag en zondag het beachveld gebruiken voor toernooien, Kosten: 50% van de inschrijfgelden.

Leden van de handbalvereniging Grol, sportvereniging Grol en de volleybalvereniging Grol, in gezelschap van derden, kunnen gebruik maken van het beachveld tegen een vergoeding van € 20,00 voor een blok van 2 uren.

Derden kunnen ook gebruik maken van het beachveld tegen een vergoeding van € 20,00 voor een blok van 2 uren.
Reserveringen en betalingen verlopen via de beheerder van het Sportcafé.

Reserveringen en betalingen verlopen via de beheerder van het Sportcafé:

Rob Porskamp
Mobiel: 06 2754 8573