Grol 7 haalt wederom bekerfinale

08-05-2008

GROENLO - Net als vorig jaar is Grol 7 er dit jaar in geslaagd om de finale van de KNVB-beker te halen. Al met al een unieke prestatie, waar leider Henk Porskamp dan ook terecht bijzonder trots op is. “Vorig jaar werd de in Gaanderen gespeelde finale verloren van een op dat moment net iets betere ploeg van Veluwezoom, en ik ben dan ook bijzonder blij voor mijn jongens dat we dit jaar weer een herkansing krijgen om deze prijs alsnog te pakken. In de halve finale hebben wij al een geweldige wedstrijd gespeeld tegen het bijzonder sterke team van Bon. Boys 5. Dit team, onder aanvoering van oud Groltrainer Rene Keemers, had dit seizoen in hun competitie nog geen enkele wedstrijd verloren en ze waren er dan ook vast van overtuigd dat ze de klus tegen ons wel even zouden klaren. Hier hebben wij toch maar mooi een stokje voor weten te steken, door volkomen terecht met 2-1 te winnen. Wij gaan er echt alles aan doen om dit keer de felbegeerde beker wel mee naar Groenlo te nemen”, aldus Henk Porskamp.

De finale zal op 18 mei a.s., om 11.00 uur, gespeeld worden in Beltrum en de tegenstander zal dan Terborg 5 zijn. Uiteraard is iedereen van harte uitgenodigd om deze ongetwijfeld spannende finale bij te wonen.