Grol 2 ronde verder in nacompetitie

13-05-2008

Grol 2 bereikte afgelopen zondag 11 mei, de 2e ronde van de nacompetitie voor een plaats in de reserve Hoofdklasse. Na een 2-3 uitoverwinning werd er op “den Elshof” met 3-3 gelijkgespeeld tegen een sterk AWC uit Wijchen. Komende zondag 18 mei wordt er vermoedelijk aangetreden tegen Tubantia 2. Op dit moment is er nog geen 100% zekerheid te geven, daar Tubantia 2 – PAX 2 gestaakt is, maar aangezien PAX in het restant 4x dient te scoren, lijkt Tubantia verzekerd van deze plek.

Tubantia en Grol zijn geen onbekenden van elkaar. Tijdens de huidige competitie werd er verloren in de uitwedstrijd en gewonnen in de thuiswedstrijd. Beide wedstrijden leverden een gelijkopgaande strijd op, en de vorm van de dag zal bepalend zijn. Na de thuiswedstrijd op 18 mei volgt nog een uitwedstrijd op 25 mei bij Tubantia.

De winnaar van dit tweeluik, zal de finale spelen op 1 juni op neutral terrein. Tegenstander is dan de winnaar tussen SV Epe en Quick ’20.

Volg deze enerverende strijd van Grol 2 om een historische plaats in de Reserve Hoofdklasse verder op www.freewebs.com/svgrol2 en kom vooral kijken de komende weken!