Grol 2 klaar voor tweede ronde nacompetitie

16-05-2008

Het tweede team van de S.V. Grol is helemaal klaar voor de tweede ronde in de nacompetitie voor één plaats in de reserve hoofdklasse van de KNVB. In de tweede ronde begint het team van trainer/coach Sander van Beckhoven op zondag 18 mei a.s. met een thuiswedstrijd tegen Tubantia 2 uit Hengelo Ov. Een week later op zondag 25 mei a.s. staat het uitduel (aanvang: 10.00 uur) in Hengelo Ov. op het programma.

In de eerste ronde van de nacompetitie werd in twee wedstrijden AWC 2 uit Wijchen uitgeschakeld. Afgelopen donderdagavond vond de laatste groepstraining plaats op het sportpark 'Den Elshof' in Groenlo. Op de foto de spelersgroep van Grol 2, die wordt toegesproken door trainer/coach Van Beckhoven. Zowel de spelers- als de begeleidingsgroep van Grol 2 rekent zondag op een massale ondersteuning van de zijde van het Grolpubliek.