Supportersclub s.v. Grol sluit seizoen in stijl af.

20-05-2008

Op zaterdag 7 en zondag 8 juni staat de traditionele afsluiting van het seizoen op het van de programma van de Grolse voetbalclub. Zaterdag zal in samenwerking met het jeugdbestuur afscheid worden genomen van het afgelopen seizoen. Deze dag zal ondermeer een programma voor de jeugd en de finale. de penaltybokaal en de jeugdsportploeg van het jaar bekend worden gemaakt.

Op zondag zal het huistoernooi voor de senioren worden afgewerkt. De aanvang is om 10.00 uur. Aansluitend wordt na de middag de voetballer van het jaar, de supersupporter(s) en de sportploeg van het jaar door de V.S.V.G bekend gemaakt. Ook zal er die middag door de voorzitter van s.v. Grol een verenigingsman/vrouw worden gepresenteerd.

Op maandag 16 juni a.s. is weer de jaarvergadering van de supportersclub. Deze zal plaatsvinden in het sportcafe Den Elshof. Aanvang 20.00 uur.

Tot zaterdag 7 juni en/of zondag 8 Juni op Sportpark Den Elshof.