Grol C1 speelt tegen Ajax Cape Town C1

23-05-2008

GROENLO – Grol C1 speelt in het kader van het 19e Internationale Marveldtoernooi een oefenwedstrijd tegen Ajax Cape Town C1. Deze wedstrijd zal plaatsvinden op donderdagavond 29 mei om 19.00 uur op sportpark ‘Den Elshof’.

De dag ervoor, woensdagavond 28 mei, speelt om 19.30 uur PSV C1 tegen de Graafschap C1. PSV (winnaar van het Marveldtoernooi 2007) is al vanaf dinsdag 26 mei in Groenlo. Zij verblijven dan op Marveld Recreatie en verzilveren hiermee de 1e prijs van het toernooi van vorig jaar.

Voor beide wedstrijden is de toegang gratis.

Zowel PSV, s.v. Grol en Ajax Cape Town nemen deel aan het 19e Internationale Marveldtoernooi. Dit toernooi wordt gehouden in het weekend van 30 mei t/m 1 juni a.s. en zal plaatsvinden op sportpark ‘Den Elshof’ in Groenlo.

Voor meer informatie: www.marveld.info