De Graafschap vervangt Olympique Marseille

29-05-2008

GROENLO - Nog geen 24 uur voordat Olympique Marseille uit Frankrijk zou vertrekken naar Groenlo, hebben zij het bestuur van het Internationaal Marveldtoernooi laten weten niet te zullen afreizen. Als reden hiervoor gaven zij aan competitieverplichtingen te hebben. Het bestuur is enorm teleurgesteld in deze gang van zaken maar is er toch in geslaagd om binnen een paar uur een prachtige vervanger te regelen voor Olympique Marseille.

Door goede contacten en snel handelen is men erin geslaagd De Graafschap C1 naar Groenlo te halen. Het team van de Doetinchemse club speelde op het moment dat bovenstaande zich voordeed net een oefenwedstrijd op Sportpark Den Elshof tegen P.S.V. Niet alleen de begeleiding maar zeker ook de spelers van De Graafschap reageerden zeer enthousiast. Toen het bericht na de wedstrijd tegen P.S.V. aan de spelers verteld werd, weerklonk een luid gejuich. Het bestuur van het Internationale Marveldtoernooi is enorm blij dat De Graafschap zo snel heeft toegezegd en hiermee het deelnemersveld weer compleet heeft gemaakt.