Grol F6 verslaat AZSV F7

25-04-2005

Afgelopen zaterdag moesten wij, Grol F6 thuis tegen AZSV F7 uit Aalten spelen. Zoals altijd was de sfeer weer goed en hadden we er echt weer zin in.
Na een korte tactische bespreking van de leiders Julian en Marion (Adriaan was er niet bij deze dag) kon de wedstrijd beginnen. Al gauw bleek dat het geen makkie zou worden en we er flink tegen aan moesten.
Door een geweldige goal van Jarno stonden we echter na een minuut of 5 al op 1-0. In de volgende 5 minuten zorgde hij tevens voor de 2e goal, na een goede pass van George.
AZSV kwam sterk terug en verraste onze keeper Jardie met een moeilijk te houden bal, waardoor de stand op 2-1 werd. Hierdoor werden we weer even heel scherp en was de concentratie scherp. Met achterin Sten en Casper als verdedigers hadden we de boel goed onder controle. Betto wist telkens goed de bal weg te kapen, evenals Ole, die supersnel opzij speelde waardoor Tim de 3e goal  kon scoren.
Na de ranja in de rust stond Derk in de goal. Hij maakte direct een geweldige redding, waardoor de ploeg uit Aalten niet kon scoren. Door een geweldig samenspel van Jarno, Jardi en Tim voorin, scoorde laatstgenoemde ons 4e doelpunt. Luid gejuich door papa’s en mama’s aan de kant. Maar wederom kwam AZSV geweldig terug en verrasten zij ons met een goal, waardoor de stand 4-3 werd.  Hier werden zowel de leiders als spelers wat nerveus van. We hadden de buit nog niet binnen dus.
Maar door de vele aanmoedigingen langs de kant speelde we de tweede helft de sterren van de hemel en maakte Jarno de wedstrijd af met goal nummer 5. Ondanks dat we flink hadden moeten knokken hadden we gewonnen met 5-3 en konden we met een heerlijk blij gevoel het veld verlaten.
In de kleedkamer werd Jardi nog even jarig gemaakt en waren onze leiders dik tevreden.