Grol wederom kampioen van Groenlo

10-08-2008

Na 5-0 winst op Grolse Boys!

Ook dit jaar heeft Grol het kampioenschap van Groenlo in de wacht gesleept. De deze keer op het sportcomplex ‘Het Wilgenpark’ aan de Beltrumseweg tegen Grolse Boys gespeelde derby leverde een 5-0 zege op voor de ploeg van trainer/coach Henry Golstein. Bij rust was er reeds een 4-0 voorsprong bewerkstelligd.
Bij Grol kwamen de doelpunten op naam van Lennard Walterbos (2x), Sander Nijhoff (2x) en Khalid Chahboune, waarbij niet onvermeld mag blijven dat de doelpunten fraai werden voorbereid door ondermeer Kevin Stöteler, Jorrit Splitthoff en Michel Kamphuis.

De eerstvolgende oefenwedstrijden worden gespeeld op het Keitoernooi van Longa ’30 in Lichtenvoorde. Donderdag 14 augustus a.s. speelt Grol om 20.30 uur tegen WVC uit Winterswijk. Vervolgens staan voor zaterdag 16 augustus a.s. de wedstrijd om de derde en vierde plaats (16.00 uur) en de finale (18.00 uur) op het programma. Grol speelt dan in één van beide wedstrijden tegen RKZVC uit Zieuwent of Longa ’30 uit Lichtenvoorde.