Nieuwe presentatiegids komt later dan normaal!

13-08-2008

De nieuwe presentatiegids (seizoen 2008-2009) van de sportvereniging ‘Grol’ komt dit jaar later uit dan in voorgaande jaren. Eén en ander heeft alles te maken met de officiële opening van het kunstgrasproject op het sportpark ‘Den Elshof’, alsmede met de viering van het 90-jarig bestaan van de Groenlose voetbalclub.

Zoals al eerder aangekondigd, vinden beide feestelijke activiteiten plaats in het weekend van donderdag 18 september a.s. (oprichtingsdatum s.v. Grol) tot en met zondag 21 september a.s.

Het is nu de bedoeling om de nieuwe presentatiegids, die deze keer maar liefst 36 pagina’s zal bevatten en geheel in fullcolour zal verschijnen, te verspreiden op donderdag 11 september a.s., te weten exact één week vóór de negentigste verjaardag van de s.v. Grol.