Geen fietsen meer op sportpark Den Elshof

03-09-2008

Beste bezoekers van het sportpark 'Den Elshof', beste allemaal,

Als dagelijks bestuur, als bestuur en de laatste tijd in het bijzonder als projectgroep kunstgras van de sportvereniging 'Grol' hebben wij eensgezind de nadrukkelijke wens uitgesproken om geen enkele fiets meer toe te laten op het sportpark 'Den Elshof'.

Wij beraden ons nog over een idee hoe het sportpark daarvoor op een goede/effectieve manier af te sluiten.

Suggesties in dat verband zijn van harte welkom!

Vooruitlopende daarop doen wij als bestuur op een ieder van u een beroep om erop toe te zien dat met ingang van de competitiestart seizoen 2008-2009 (zaterdag 6 en zondag 7 september a.s.) niemand meer zijn of haar fiets op of in de buurt van het voorterrein bij de entree/kassa en al helemaal niet meer op het sportpark zelf een plaatsje geeft.

Wanneer iemand op die plekken toch een fiets ziet staan, zou het mooi zijn dat hij of zij de fiets even in één van de vele aanwezige rekken op het parkeerterrein zet. De overtreder weet dan voor de volgende keer hoe het hoort!

Vertrouwende op uw aller medewerking!

Let wel, deze maatregel geldt voor iedereen, dus ook voor spelers, begeleiders, bestuursleden, commissieleden, personeelsleden sportcafé e.a.!!!

Bestuur sportvereniging 'Grol',
Theo Huijskes, voorzitter.