Jubileumweekend sportvereniging ‘Grol’

05-09-2008

Ondanks dat er aan de viering van het 90-jarig bestaan van de sportvereniging ‘Grol’ geen officieel tintje wordt gegeven, wordt er gedurende het gehele jaar via een aantal activiteiten voor jong en oud wel stilgestaan bij deze mijlpaal. De organisatie van deze activiteiten ligt in handen van een speciale jubileumcommissie.

Zo vindt er in het weekend van zaterdag 20 en zondag 21 september a.s. een jubileum fancy fair plaats, die zoals gebruikelijk wordt georganiseerd door de V.S.V.G. (vrienden van de sportvereniging ‘Grol’).

In het kader van deze fancy fair organiseert de jubileumcommissie op zaterdag 20 september a.s. van 17.00 uur tot 18.00 een Happy Hour. Deze activiteit is bestemd voor alle leden in de leeftijd vanaf de A-jeugd. Het drankje wordt gedurende dit uur gratis aangeboden in het originele jubileumglas van de s.v. Grol, dat een ieder na afloop als jubileumpresentje mee naar huis mag nemen.

Tijdens het Happy Hour zal de V.S.V.G. enkele attractieve rondes draaien. Daarnaast is de V.S.V.G. op zondag 21 september volop actief vóór, tijdens en met name na de derde competitiewedstrijd van Grol 1 in het seizoen 2008-2009 (thuis tegen De Tubanters 1897 1 uit Enschede).

Tevens zal er in hetzelfde weekend de nodige aandacht worden besteed aan de jeugd. Zo wordt er op zaterdag 20 september a.s. ’s morgens weer de inmiddels traditionele speciale kleintjes fancy fair georganiseerd met allerlei gevarieerde verrassingen.