Woensdagavond F-competitie weer van start

28-04-2005

De interne competitie van de sv Grol voor F-pupillen is weer van start gegaan. Zes teams van elk acht spelers strijden gedurende zes woensdagavonden voor de eer en de wisselbokaal met de grote oren. Dit maal zijn dit: Ajax, PSV, Manchester United, Celtic, Real Madrid en Feyenoord. De finales worden gespeeld op woensdag 1 juni. De eerste wedstrijddag leverde maar liefst 38 doelpunten op. Met de spitsen zit het in de toekomst dus wel goed bij de sv Grol. Manchester United was heer en meester in de wedstrijd tegen Celtic: 10 – 0. Ajax wist tegen PSV zes maal te scoren, maar dit was toch niet genoeg, PSV maakte er namelijk 16. Het duel tussen Real Madrid en Feyenoord was zeer spannend en eindigde in 3 – 3.

Stand na 1 speelronde

1. PSV                          1 – 3     (16 – 6)

2. Manchester United     1 – 3     (10 – 0)

3. Feyenoord                 1 – 1     (3 – 3)