WVC C3 - Grol C3

19-10-2008

Aan het einde van de herfstvakantie stond deze wedstrijd gepland en blijkbaar had deze vakantie de spelers goed gedaan.

In het begin van de wedstrijd leek WVC een licht overwicht te hebben, maar Grol kwam al snel op een 2-0 voorsprong. Doelpuntenmakers Sil en Dirk.

Lang kon Grol niet van die voorsprong genieten want WVC drong aan en scoorde 2x achter elkaar.

Waar normaal gesproken de koppen naar beneden zouden hangen, bleek dat de Grol C3-spelers over een goede wedstrijdmentaliteit beschikken.

Een fraai afstandschot van Nick Reukers gaf de keeper het nazien en Grol nam opnieuw een voorsprong.

Een snelle aanval van WVC zorgde er echter voor dat ook deze voorsprong niet lang stand hield en de rust leek bereikt te worden met een 3-3 gelijke stand..

Echter Ron klein Gebbink toverde nog wat nog uit de hoge hoed en zo kon Grol met een 4-3 voorsprong de kleedkamer opzoeken.

Ondanks het goede spel werden in de pauze werden door de leiders Jos en Gert Oeds nog wat dingen aangescherpt. Met name het combineren zou wat sneller moeten.

Vanaf het eerste moment waren de spelers van Grol zeer geconcentreerd. Dat leidde tot mooie acties en tot druk op het doel van WVC.

Een schot van Quint was onhoudbaar voor de keeper en gaf  2 doelpunten voorsprong. Mentaal was WVC nu geknakt en Grol ging met steeds meer zelfvertrouwen spelen.

Dirk was de tweede helft op de bank begonnen, maar na een gouden wissel scoorde hij zijn tweede goal en werd de stand 6-3.

Sil dacht even later niet achter te kunnen blijven en maakte 7-3.

De eindstand had nog hoger kunnen zijn, als een doelpunt van Ron niet onterecht was afgekeurd.

Na afloop van de wedstrijd kon de conclusie niet anders zijn, dat Grol C3 zich goed herstelde van de tegendoelpunten en dat met name de tweede helft door het hele team met combinatievoetbal een fraai resultaat werd neergezet.

Een zeer verdiende zege en de beste wedstrijd van C3 tot nu toe dit seizoen.