Grol D2 naar de Graafschap

18-01-2009

GROENLO - Afgelopen zaterdag 17 janauri heeft Grol D2 de thuiswedstrijd van De Graafschap - Willem II als club van de week mogen bijwonen. "Nadat we bij de Mc Donalds in Doetinchem op bezoek zijn geweest om de innerlijke mens te versterken, werden we bij het stadion de Vijverberg verwelkomt door de supportersvereniging van De Graafschap.

Tien minuten voor de wedstrijd begon hebben we met de spelers op het veld, in ons blauw witte Grol tenu, met de bekende Graafschapvlaggen gezwaaid om een goede stemming in het stadion te krijgen.

In de rust hebben we penalty's mogen zetten waarvan er 6 gescoord zijn. Dit was een goede prestatie volgens de insiders daar, want de reservekeeper van de Graafschap was fanatiek genoeg om zoveel mogelijk ballen tegen te houden.

Ook zijn er in de rust foto's gemaakt die te zien zijn op www.superboeren.nl

De Graafschap was in de eerste helft al op voorsprong gekomen door een fraai doelpunt van de nieuwe Israeliche aankoop Sahar, waarvan De Graafschap nog veel plezier kan beleven.

In de tweede helft werd Willem II wat sterker maar de beste kansen waren voor De Graafschap, die de voorsprong konden vasthouden en drie belangrijke punten haalden in de strijd om degradatie te ontlopen.

Al met al een zeer gezellige middag en avond voor de Grol D2 spelers en begeleiders. We willen de Grol D1 nog bedanken voor het beschikbaar stellen van hun trainingspakken zodat we de Grol optimaal konden vertegenwoordigen. "