In onze gedachten bij Andre Pouwels!

10-02-2009

Nadat ons afgelopen zondag het verschrikkelijke bericht ter ore was gekomen dat André Pouwels plotseling was overleden, zijn wij in gedachten bij deze 47-jarige sportvriend, zijn echtgenote en drie zonen.
Als hoofdbestuur en jeugdbestuur van de sportvereniging Grol willen wij dat deze week op de volgende wijze tot uiting laten komen:

• De Grolvlag bij de entree van het sportpark ’Den Elshof’ hangt vanaf afgelopen zondagmiddag tot en met het komende weekend halfstok.
• Vanaf afgelopen zondagmiddag is er volop gecommuniceerd met alle geledingen binnen de vereniging en in het bijzonder met de geledingen, waar Sven, Mart en Jelmar Pouwels deel van uitmaken.
• Het afscheid van André vindt donderdag 12 februari a.s. plaats van 19.00 uur tot 19.30 uur in de aula van het uitvaartcentrum/mortuarium aan de Lichtenvoordseweg.
• De crematie van André vindt vrijdag 13 februari a.s. om 13.00 uur plaats in het crematorium Berkenhove, Romienendiek 2/A, 7122 PA Aalten.
• Bij laatstgenoemde twee gelegenheden zal zowel het hoofdbestuur als het jeugdbestuur van onze vereniging vertegenwoordigd zijn.
• Namens de sportvereniging Grol zal André bij zijn uitvaart een bloemstuk worden aangeboden met daaraan een blauw-wit lint.
• Op deze website is voorafgaande aan de onderhavige informatie in een eerder stadium namens onze besturen een kennisgeving met foto geplaatst.
• In het clubgebouw op het sportpark ‘Den Elshof’ is een gedenkhoekje ingericht, waar naast een foto van André een condoleanceregister is neergelegd, dat door iedereen kan worden getekend,
• Deze week komt er namens het hoofdbestuur, het jeugdbestuur en de leden van onze vereniging een condoleance-advertentie in de Groenlose Gids.
• Een delegatie van het jeugdbestuur zal een bezoek brengen aan de familie Pouwels en daarnaast zullen er enkele condoleancekaarten aan de familie worden verstuurd.
• Zowel op donderdag 12 februari a.s. als op vrijdag 13 februari a.s. zullen er zowel bij de junioren als bij de senioren en dit zowel bij het veldvoetbal als bij het zaalvoetbal geen sportieve activiteiten plaatsvinden binnen onze vereniging; derhalve geen trainingen, geen vriendschappelijke wedstrijden en geen competitiewedstrijden.
• Wanneer er in het komende wekend gevoetbald wordt (hetzij voor de competitie, hetzij vriendschappelijk), zullen alle teams (zowel bij de junioren als bij de senioren en zowel thuisspelend als uitspelend) vooraf één minuut stilte ter nagedachtenis aan André in acht nemen.
• Wanneer de teams B-3, C-3 en E-4 in het weekend zullen spelen, zijnde de teams waarvoor respectievelijk Sven, Mart en Jelmar Pouwels uitkomen, zullen in ieder geval deze teams en mogelijk alle teams in de D-klasse (waarvan André coördinator was) ter nagedachtenis aan André met rouwbanden spelen.
• Wanneer er vragen, op- of aanmerkingen zijn, wordt een ieder verzocht zich daarvoor te wenden tot: Theo Huijskes (voorzitter hoofdbestuur) en/of Ronald Porskamp (voorzitter jeugdbestuur).

Hoofdbestuur en jeugdbestuur van de sportvereniging ‘Grol’.