Grol F13 - WVC F4

16-03-2009

Zaterdag 14 Maart….half 12 aanwezig…en iedereen was op tijd voor opnieuw een thuiswedstrijd op ons favoriete veld….de Marveld Arena !!
Huib, Bridget, Stijn, Wouter, Mika, Sven, Storm en nog een Stijn waren er klaar voor. De leiders Wibo, Pierre en Jeremy deden nog een peptalk en om kwart voor 12 blies Wibo af. Het werd al snel duidelijk dat niet iedereen bij ons al wakker was, binnen de minuut stonden we al achter. Maar niet getreurd, vol goede moed werd er verder gevoetbald en ook wij kregen kansen.
Na een slopende eerste helft, waarbij we tot op ons tandvlees gingen, was het tijd voor de ranja en wat rust. Dankzij gelegenheids keeper Stijn Koenders was de schade beperkt gebleven tot 0-4.
Na rust was Huib aan de beurt om te keepen en evenals in de eerste helft kwamen er toch kansen voor ons. Helaas werden deze niet benut, zelfs een gewaagde solo van Storm werd door de stugge WVC-defensie teniet gedaan.
Uiteindelijk verloren we met 0-9, maar iedereen van ons was het er over eens dat er nog steeds vooruitgang wordt geboekt. En plezier hebben we, dus we gaan vol goeie moed verder. Man van de wedstrijd was toch echt een vrouw: Bridget Reukers liet wederom zien een echte bikkel te zijn, ze doet precies wat ze moet doen. Wat een kanjer !!Daar kunnen veel jongens nog wat van leren!!
Volgende week onze eerste “echte” uitwedstrijd……naar Zieuwent….spannend!!