Bekendmaking deelnemers Marveldtoernooi

23-03-2009

Op zaterdag 28 maart a.s. om 17.30 uur zal door het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi het deelnemersveld van het 20e Internationale Marveldtoernooi gepresenteerd worden. De organisatie heeft er voor gekozen deze presentatie tegelijk met de voorjaars Fancy Fair van de VSVG (Vrienden van de S.V. Grol) te laten plaatsvinden. Een mooie combinatie, aldus het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi, omdat de Fancy Fair altijd al veel belangstellenden trekt maar stiekem wordt gehoopt op een bomvol sportcafé. Het is namelijk absoluut de moeite waard om die avond om 17.30 uur in ons sportcafé aanwezig te zijn, want het bestuur van de Stichting Internationaal Marveldtoernooi heeft voor deze  jubileumeditie een fantastisch Internationaal deelnemersveld weten vast te leggen. Tevens zal de presentatie van de nieuwe Marveldbokaal plaatsvinden.

Het belooft voor jong en oud dan ook weer een waar spektakel te worden. Tegen wie gaan de spelers van de S.V. Grol straks aantreden in het weekend van 5 t/m 7 juni a.s.?

Laat u allen verassen en kom op 28 maart a.s.om 17.30 uur naar het sportcafé van de S.V Grol voor de presentatie van het deelnemersveld van het 20e Internationale Marveldtoernooi en de spectaculaire loting.