Minuut stilte ter nagedachtenis aan Henk ten Barge

17-04-2009

In het komende weekend zal er bij de thuis- en uitwedstrijden van de jeugd van de s.v. Grol alsmede voorafgaande aan de wedstrijd van Grol 1 één minuut stilte in acht genomen worden ter nagedachtenis aan Henk ten Barge.

Gelet op zijn grote betrokkenheid bij de jeugd van onze vereniging willen wij hiermee op gepaste wijze afscheid nemen van een man, die in het verleden met groot enthousiasme vele uren als jeugdleider en als lid van het jeugdbestuur actief is geweest voor de Groljeugd.

Daarnaast willen we met een minuut stilte voorafgaande aan de wedstrijd van Grol 1 tevens herdenken dat we in Henk niet alleen een Grolman, maar ook een “lid van verdienste” én “erelid” verliezen, die we graag nog wat langer in ons midden hadden willen houden.