RKZVC F3 - Grol F12

20-04-2009

Zaterdagmorgen, 18 april moest Grol F12 aantreden in een uitwedstrijd tegen de nummer 2 van de competitie RKZVC F3. De omstandigheden waren fantastisch dus de jongens waren in een zonovergoten Zieuwent top gemotiveerd om een goed resultaat neer te zetten. Na 4 winstpartijen op rij zou
Grol F12 met winst op RKZVC de aansluiting naar de top in de 4e klasse bewerkstelligen. Om 09.30 uur floot de scheidsrechter voor de aftrap en direct
gingen de jongens van F12 in de aanval. Tiem ging er aan zijkant bij zijn directe tegenstander vandoor en speelde de bal perfect door op Lenn die op zijn beurt een goede voorzet gaf op Jelle. Helaas strande de perfecte aanval in schoonheid bij de keeper van Zieuwent in de handen. Door een lange bal van de keeper van RKZVC kwam hun spits helemaal alleen vrij voor t goal van Grol en jammer genoeg ronde hij deze kans bekwaam af, 1-0. Toen leek het net of er iets knapte bij de spelers van Grol en binnen een kwartier stond t 4-0. Gelukkig scoorde Mike nog voor de ranja de 4-1 zodat de boys er nog vol in geloofden een goed resultaat neer te zetten in deze topwedstrijd in de 4e klasse. Na een paar tactische omzettingen van t trainerskoppel Edwin en Marc, Rick ging weer als vanouds in de verdediging en Jorrin trok t keepersshirt weer aan, lieten de boys zien over een fantastische mentaliteit te beschikken. Er werdt gevochten om elke meter wat uiteindelijk resulteerde in de aansluitings treffer 4-2. Helaas scoorde Zieuwent direct weer tegen, 5-2. Toch gaven de spelers van Grol F12 niet op en gingen vrolijk verder om toch nog de 3 punten mee te nemen naar Groenlo. Schoten van Damon en Jorn gingen rakelings naast.
Tegen de verhouding in scoorde RKZVC nog 2 keer en moesten onze jongens zich tegen hun zin in gewonnen geven. Terug in de kleedkamer kregen alle spelers van Grol F12 een staande ovatie van de leiders en alle aanwezige ouders omdat de jongens tot op t laatst gevochten hadden voor de punten.
Grol F12 "petje af " voor jullie geleverde inzet. Goed gevoetbald.