Programma bij mogelijk kampioenschap Grol 1

10-05-2005

Zelden kende de competitie in de derde klasse C van de KNVB zo’n spannend verloop als dit seizoen (2004-2005). Met nog één wedstrijd te gaan, kan het in de onvoorspelbare derde klasse C nog alle kanten op. Er kunnen nog drie verenigingen kampioen worden, te weten Varsseveld, Doetinchem en ons eigen Grol.

Op maandag 16 mei a.s. (Tweede Pinksterdag) kan de beslissing vallen. Op die dag is namelijk de laatste competitieronde gepland met de belangrijke wedstrijden: Sc. Neede – Varsseveld en Doetinchem – Grol. Beide wedstrijden beginnen om 14.30 uur.

De mogelijkheid bestaat dus dat Grol 1 a.s. maandag kampioen wordt in de derde klasse C van de KNVB. Voor het geval ons vlaggenschip de kampioensvlag inderdaad weet te hijsen, heeft het bestuur enkele voorbereidingen getroffen. Graag stellen wij onze grote supporterschare op de hoogte van het globale feestprogramma.

17.45 uur: vertrek vanuit Doetinchem naar Groenlo

18.30 uur: aankomst op de markt in Groenlo + huldiging kampioenen

20.15 uur: kampioensinstuif in ons sportcafé op sportpark Den Elshof

Maar eerst met z’n allen maandag a.s. naar het sportpark “de Bezelhorst” in Doetinchem om ons 1e team aan te moedigen. Hopelijk kunnen wij er dan met z’n allen om 16.15 uur een fantastisch feest van maken. Grol 1 wensen wij natuurlijk heel veel succes a.s. maandag.