Grol F13 - Kl. Dochteren F2

11-05-2009

Voor de afwisseling eens een thuiswedstrijd om kwart voor 11 in plaats van 12 uur. Onze laatste competitiewedstrijd , het seizoen zit er bijna op.

De jongens en meiden van Klein Dochteren kwamen op bezoek. Brent was er ook weer bij , hij heeft blijkbaar  de smaak van het wedstrijden spelen  goed  te pakken. Omdat de mensen van de Grol  F11 een mannetje tekort kwamen, werd Stijn (Koenders ) aan hen uitgeleend. Wibo moest (voor de afwisseling) de scheidsrechter uithangen. Om precies kwart voor 11 werd er afgetrapt voor weer een spannende wedstrijd. Klein Dochteren ging meteen vol in de aanval , waardoor wij niets anders konden dan verdedigen. Vijf minuten hielden we stand  , toen werd er toch gescoord door de bezoekers. Zoals in elke wedstrijd kregen wij ook de nodige kansen. Mika en Brent (wat een talent is ie)hadden eigenlijk moeten scoren. Dan had de score een beter aanzien gehad: bij rust stond het 0-5.Na de ranja was het verhaal eigenlijk hetzelfde. We deden onze stinkende best , maar de tegenstander was simpelweg te sterk. De eindstand was dan ook 0-13 , maar met de penalty’s  ging het beter. Wij misten er 3 en zij 2…..krap aan dus. Omdat dit ons laatste competitieduel was hadden de leiders en de ouders besloten om nog wat leuks te gaan doen. Na de wedstrijd met z’n allen naar de speeltuin van camping Marveld waar de ouders aan de  koffie gingen en wij een lekker ijsje kregen en lekker konden spelen. Toen om 1 uur de friettent open ging hebben we met z’n allen ook nog een lekker patatje met mayo of satésaus gekregen met wat te drinken. Het was een gezellige bende en om een uur of 2 gingen we dan ook zeer tevreden en met volle buik weer richting huis. Het was erg gezellig !! Het seizoen zit erop , en ondanks dat we geen enkele wedstrijd hebben gewonnen was het toch elke wedstrijd beregezellig en leuk. Volgende week nog een toernooitje in Diepenheim en dan zit het er (voorlopig) weer op. Wij wensen iedereen een fijne en warme zomer!!!!!