C-jeugd oefent voor Marveldtoernooi

02-06-2009

GROENLO – De C-spelers van s.v. Grol die aanstaande weekend mee voetballen met het Marveldtoernooi hebben kennis gemaakt met de C-spelers van Rode Ster Belgrado. Beide teams stonden woensdagavond 3 juni in een oefenwedstrijd op sportpark Den Elshof in Groenlo tegenover elkaar. De wedstrijd die twee keer een half uur duurde werd gewonnen door Rode Ster Belgrado. In de rust stond de score op 0-1 voor Rode Ster Belgrado. Na de rust scoorde Grol een gelijkmaker. Helaas bleef het niet bij deze stand. Belgrado won uiteindelijk met 1-4. Gezien de inzet en het voetbal van de thuis spelende club kunnen er aanstaande weekend nog vele leuke wedstrijden volgen.
Het Marveldtoernooi wordt gehouden van vrijdag 5 tot en met zondag 7 juni op sportpark Den Elshof in Groenlo.
Kijk voor meer informatie op www.marveld.info