William Krabbenborg eindigt bij de laatste acht!

27-06-2009

ZWOLLE/GROENLO - Tijdens de vrijdagavond gehouden finale van de AB Oost Free Kick Competitie 2009 heeft Grollenaar William Krabbenborg een zeer verdienstelijke prestatie neergezet. In het voetbalstadion van FC Zwolle wist de in een lager seniorenteam van de sportvereniging Grol voetballende Krabbenborg zich te plaatsen bij de laatste acht.

In totaal hadden zich 64 spelers van allemaal verschillende voetbalverenigingen in de regio's Zuid, Oost, West en Noord geplaatst voor de eindstrijd.
Krabbenborg, eveneens hoofdtrainer van Sp. Neede, wist op het kunstgras van Zwolle onder het toeziend oog van onder meer het dagelijks bestuur van Grol en een enkele supporter vanuit de eigen vereniging de eerste drie ronden met glans te door staan.

Daar waar de besten van o.a. Pax Hengelo Gld., AZSV Aalten, Sp. Varsseveld, Sp. Neede, HSC '21, HC '03 enzovoorts, enzovoorts sneuvelden, wist een trotse William Krabbenborg zich bij de laatste acht te scharen.

In een spectaculaire finale, waarbij het doel werd verdedigd door de talentvolle keeper Piet Velthuizen van Vitesse Arnhem, moest Krabbenborg het afleggen tegen Tom Wijnveld van Gazelle Nieuwland.

Uiteindelijke winnaar van de finale 2009 werd Kay Huzen van USV Nieuwleusen, die derhalve voor zijn club de cheque van € 10.000,00 in ontvangst mocht nemen.