Speciale afscheidswedstrijd 5 spelers Vios

02-07-2009

BELTRUM - Het eerste elftal van Vios Beltrum neemt op zaterdag 11 juli afscheid van maar liefst 5 spelers. Ivo Scharenborg, Joris groot Zevert, Willem te Vogt, Bas Hommelink en Jurgen Wiegerinck zullen vanaf het seizoen 2009 - 2010 niet meer actief zijn in de hoofdmacht van Vios Beltrum.

Ivo Scharenborg (16 jaar actief geweest voor Vios 1) heeft er evenals Bas Hommelink (6 jaar actief geweest voor Vios 1) voor gekozen om volgend seizoen het tweede elftal van Vios te gaan versterken. Joris groot Zevert (11 jaar actief geweest voor Vios 1) zoekt het volgend jaar korter bij huis en zal te bewonderen zijn op het veld van het prachtige Halfwegdôme bij café Halfweg in Voor-Beltrum. Willem te Vogt (eveneens 11 jaar actief geweest voor Vios 1) zoekt het vanwege werkzaamheden volgend jaar juist verderop door bij Be Quick ‘28 in stad Zwolle te gaan voetballen. Jurgen Wiegerink tenslotte, (pas 3 jaar actief voor de Vios 1) zal wegens succes volgend jaar in dienst spelen van het vlaggenschip van Longa ’30.

Om het afscheid niet onopgemerkt voorbij te laten gaan, wordt er op zaterdag 11 juli vanaf 16.00 uur in het Halfwegdôme halverwege Groenlo en Beltrum, nog eenmaal gestreden tegen Grol 1. Middels deze speciaal georganiseerde wedstrijd tegen “een mix van oud en jong Grol 1” zullen de mannen nog eenmaal alles uit de kast halen. Diverse (oud) spelers met een rijke historie van zowel Grol als Vios zullen hierbij acte de présence geven.

Indien u nog éénmaal wilt genieten van de prachtige rushes van Ivo Scharenborg, de fabelachtige omhaals van Joris Groot Zevert, de Duitse kopduels van Willem te Vogt, de Braziliaanse hakjes van Bas Hommelink of de immer sleurende spits Jurgen Wiegerinck, kom dan op zaterdag 11 juli om 16.00 uur naar het veld bij Café Halfweg in Voor-Beltrum. Naderhand is er ruimschoots gelegenheid om de spelers persoonlijk te bedanken voor hun tomeloze inzet in de afgelopen jaren.