Grol E2 vol goede moet de competitie in.

13-09-2009

Na een goede voorbereiding van de E2 in 1 oefenwedstrijd en 3 beker wedstrijden. Waar bij we uiteindelijk 1e in de poule zijn geworden. En dus door gaan naar de tweede ronde. Zijn wij vol goede moet aan de eerste competitie wedstrijd begonnen. Vandaag moesten wij thuis tegen Vosseveld E1. na een korte maar krachtige warming-up onder leiding van Jelle. Gingen we vol vertrouwen de wedstrijd in. In de eerste tien minuten waren beide teams aan elkaar gewaagd. Door een paar kleine kansjes voor Vosseveld en ook voor grol. Was het toch een beetje afwachten wie uit eindelijk met het eerste doelpunt kwam. Na het goed onder scheppen van de bal in de verdediging. Waar Juul, Rogier en Thije het hun mannetjes goed lastig maakten en daarvoor stond Rowan wie de boel goed in orde had. Kwam er dan toch een opening op rechts bij Martiz. Hij bracht de bal voor het doel, en zo kwam grol E2 door aanvoering van Wout op een 1-0 voor sprong. Vlak daarna in een kort tijd bestek, maakte grol er nog voor rust 2 bij, waardoor de rust stand 3-0 in het voor deel van de thuis ploeg was. Na een lekker bekertje ranja en wat aanwijzingen. Gingen we weer richting het veld voor de 2e helft. We begonnen gelijk weer goed, door goed positie spel en druk op de tegenstander te zetten. Was het dan ook wout wie er voor zorgen na enkele minuten weer wist te scoren. 4-0. Het vervolg er van ging ook prima, Martiz prikte er nog 2 in. En Siebe kon het netje ook wel vinden 2x. de laatste 10 min was het dan toch wel gespeeld. Door een paar wissels van beide partijen. Was het vosseveld wie toch nog wel een doelpuntje mee wilde pikken, ze kwamen er een paar keer nog goed uit maar door ook goed verdedigingswerk van Jan, Thije, en Juul. Kregen ze hem toch niet acht onze keeper Jelle. Uiteindelijk was het de scheidsrechter wie afvloot. 8-0 is de eindstand. En had grol de drie punten binnen. Het was uiteindelijk een zeer goed gespeelde pot en daar waren we allemaal dik te vrede over. Maar we zijn er nog lang niet, en er is nog een hoop werk te verrichten. Volgende week zaterdag dan wacht ons een zware uit wedstrijd tegen Vios beltrum E1. Hopelijk tot Dan!