Wil jij met de S.V. GROL mee naar het Nederlands elftal ?

20-10-2009

WIL JIJ MET DE S.V. GROL MEE NAAR NEDERLAND-PARAQUAY ?

De KNVB biedt de jeugdleden van de S.V. Grol de mogelijkheid om voor € 12,50 de oefenwedstrijd van het Nederlands elftal tegen Paraguay bij te wonen.  Zie onderstaand bericht.
Als je mee wilt meld je dan voor dinsdag 27 oktober via je leider van je team aan bij Edwin Tuller (edwintuller@chello.nl)

Bij voldoende deelname gaan we misschien met de bus. Voor het vervoer met zowel de auto of de bus wij wel een nog nader te bepalen extra bijdrage vragen.

Het Nederlands elftal speelt op woensdag 18 november 2009 een oefenwedstrijd tegen Paraguay. In het Abe Lenstra Stadion te Heerenveen wordt om 20.45 uur afgetrapt. Het stadion is reeds om 18.45 uur geopend.

Graag bieden we alle jeugdleden van uw vereniging van het KNVB district Oost de mogelijkheid deze wedstrijd te bezoeken tegen een gereduceerd tarief. Bij een bestelling van minimaal 10 kaarten (maximaal 50) is de prijs € 12,50 per kaartje. Op de coupon, waarmee u tevens uw bestelling kunt plaatsen, vindt u nadere informatie over de voorwaarden van deze actie.

Houdt u er rekening mee dat de bestellingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Voor de actie geldt OP = OP!