Najaars Fancy Fair jubilerende Vrienden van de SV Grol

22-10-2009

In het weekend van 31 oktober en 1 november a.s. houden de Vrienden van de SV Grol weer hun najaars Fancy Fair. Deze populaire bijeenkomsten worden weer zoals vanouds gehouden in het Sportcafe Den Elshof.
De VSVG bestaat dit jaar al weer 20 jaar en dat is voor de organisatie reden om weer eens flink uit te pakken met onder meer bijzonder mooie prijzen. Er zal weer volop gedraaid worden met het Flitslicht en ook zal het bekende Rad van Fortuin weer in stelling worden gebracht.
Op zaterdagmorgen zal er speciaal voor de D, E en F jeugd een zogenaamde Mini Fancy Fair of Kleintje FancyFair worden gehouden. Dit zal plaatsvinden nadat de pupillen hun wedstrijden, dan wel trainingen hebben voltooid. Er zal gedraaid worden met het Rad van Fortuin en ook zal de touwtjetrek kraam weer uit de stellingen worden gehaald. De VSVG hoopt dat de ouders hun kinderen bijstaan door mee te spelen. Voor een kleine geldelijke vergoeding zijn er fraaie prijzen te verdienen.
In de namiddag zullen er al enkele ronden voor de volwassenen worden gedraaid om zo warm te draaien voor de zondag.

Op zondag 1 november rond het middaguur zal de VSVG alle registers weer lostrekken en zorgen voor een goede sfeer om zodoende de basis te leggen voor een goede opbrengst zoals dit al jaren lang het geval is. En dit alles ten voordele van de totale vereniging sv Grol. Ook het bekende VSVG lied zal dit keer weer klinken in het jubilerende sportcafe. ’s Middags vindt de niet onbelangrijke thuiswedstrijd van Grol 1 tegen de koploper AWC Wijchen plaats. De Wijchenaren kunnen de eerste periodetitel binnenhalen, maar Grol zal erop gebrand zijn de slechte beurt tegen Silvolde voor eigen publiek goed te maken. Overigens in 20 jaar VSVG is het nog niet voorgekomen dat Grol 1 bij een Fancy Fair van de VSVG heeft verloren.
Voldoende ingrediënten dit weekend om de sfeer van de Fancy Fair en het geluk eens te proeven. U komt toch ook ?