Sfeeractie Grol 1 - Longa '30 1 door de s.v. Grol Jeugd

05-11-2009

Op zondag 15 november wordt de derby Grol 1- Longa ’30 1 gespeeld. Deze van oudsher beladen wedstrijd zal voor het eerst sinds jaren weer gespeeld gaan worden in competitieverband. In het verleden kwamen er duizenden bezoekers op de wedstrijd af en dit bracht een fantastische sfeer rondom die wedstrijd met zich mee. Het duel Grol – Longa wordt dan ook door velen betiteld als DE DERBY VAN HET OOSTEN.
Om de sfeer bij de wedstrijd Grol 1- Longa ’30 1 te verhogen, heeft een groepje mensen uit verschillende geledingen van de s.v. Grol de koppen bij elkaar gestoken en zijn ze bezig gegaan met de voorbereiding van een sfeeractie. Hierbij moet de Grol- jeugd een belangrijke rol gaan spelen.
De oproep aan de leiders en spelers van de jeugdteams is dan ook als volgt:
- mobiliseer per team een zo groot mogelijk aantal spelers en leiders;
- kleed, schmink, etc, je in het blauw (onder het motto ‘hoe blauwer, hoe beter');
- maak spandoeken, kom met trommels, etc.
Voor het team met de leukste, grootste en origineelste sfeeractie wordt er een leuke prijs beschikbaar gesteld door het jeugdbestuur en de supportersclub.
Daarnaast laat de organisatie van de sfeeractie een paar honderd Vuvuzela's (Afrikaanse toeters) overkomen uit Zuid-Afrika en zal deze toeters aan elke jeugdspeler, die meedoet aan de sfeeractie, uit gaan delen. Tevens krijgen alle deelnemende jeugdspelers een zakje snoep aangeboden. Voor deze dingen kan het team zich op de betreffende zondag melden bij Patrick Pos.

Ook is er bij deze wedstrijd de mogelijkheid om zich in te schrijven voor de wedstrijd Vitesse – Heerenveen, want op 14 maart 2010 gaan we met alle F-jeugd van de sv Grol naar de wedstrijd Vitesse - Heerenveen. Dit wordt door de supportersclub georganiseerd. Het Gelredome zal weten dat de sv Grol aanwezig is en zal uit zijn voegen barsten.
Wil jij hier bij zijn, en dat kan!!, geef je dan op. Wij zullen dan terzijnertijd de informatie doorgeven, hoe laat we weg zullen gaan, met wie je in de auto zit, en wie je begeleiders zijn die dag. Wilt u als ouder eventueel helpen, geef dit dan door. Vooralsnog kunnen we hier geen toezeggingen voor doen, maar wie weet. Vul het briefje dat jullie van jullie leiders krijgen in en lever het in op zondag 15 november in de melkbus bij de ingang van het sportpark. Je kunt dan meteen vast in de stemming komen tijdens de wedstrijd van het jaar sv Grol - Longa.

Sportieve groetjes van de organisatie van de sfeeractie en de Supportersclub.