Twente nog ongeslagen in F-competitie

30-11-2009

Zoals het er nu naar uit ziet, wordt Twente poulewinnaar en gaat derhalve door naar poule A.

Twente moest woensdag aantreden tegen Ajax uit Amsterdam. De Amsterdammers staan laag in het klassement, maar beschikken over een prima ploeg. Twente had het daarom weer zwaar, maar won de wedstrijd met 11-3.

Verder werd de wedstrijd De Graafschap tegen Liverpool gespeeld op het hoofdveld. Liverpool, ook 1 van de kanshebbers, deed wat ze moesten doen, namelijk winnen. Het hoog ingeschatte Graafschap liet met vlagen zeer goed voetbal zien, maar kwam toch te kort tegen de topploeg uit Engeland, 12-0.

Op veld 1 speelde Real tegen Juventus. Een wedstrijd om van te smullen. Dit was te zien aan het spel. Het tempo was hoog, de spelers gemotiveerd en de techniek uitstekend. Lang bleef de Spaanse topclub in het spoor van Juventus, maar moest toch het hoofd bieden aan de ploeg uit Italië. 9-2

Rest mij nog een wedstrijd uit de kelder van de competitie, PSV- Barcelona. Beide ploegen hadden voor de wedstrijd nog 0 punten, Hier kwam dus verandering in. De coaches van beide teams hadden hun team dan ook op scherp gezet. Bij PSV kwam op het laatst nog het slechte nieuws dat Tjibbe geblesseerd was. Toch ging de wedstrijd gelijk op. Het was uiterst spannend en het publiek ging compleet uit hun dak. Toch waren de supporters van Barca aan het eind de gelukkigste. Hun ploeg won met 9-2.

Aanstaande woensdag alweer de laatste poule wedstrijden. Hierin gaan de beslissingen vallen. Zeker de moeite waard om hier bij te zijn. We beginnen om 18.00 uur precies.