Kruisfinales F-competitie zijn bekend

03-12-2009

We beginnen ons verslag met de wedstrijd tussen PSV en Juventus. PSV boekte hun eerste zege. Dit was te danken aan het voortreffelijke spel dat de ploeg uit Eindhoven aan het licht stelde. De coach van PSV was na afloop buiten zinnen met deze, overigens terechte, overwinning. PSV- Juventus 11-7.
Op het andere deel van het hoofdveld was een Spaanse topper. Barcelona moest het opnemen tegen Real Madrid. En een topper was het zeker. Het spel was goed verzorgd en er waren kansen over en weer. Toch was het Madrid dat Barcelona met 7-2 wist te verslaan.
Op veld 1 waren er ook 2 topwedstrijden. De nummer 1 en 2 tegen elkaar, maar we beginnen met een Nederlandse topwedstrijd. Ajax moest het opnemen tegen De Graafschap. Dit was een superspannende wedstrijd. Het tempo lag erg hoog en de ene kans was nog mooier dan de andere. Toch moest Ajax het hoofd buigen en werd het 5-2 voor de ploeg uit Doetinchem.
Rest mij nog de wedstrijd tussen de nummer 1 en 2. Twente tegen Liverpool. Hier was het spel van een uitzonderlijk hoog niveau en lieten beide ploegen zien dat ze niet voor niks bovenaan staan. Dat FC Twente uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam, 7-2, dat deerde de supporters niet. Zij hadden een mooie wedstrijd gezien.
Na afloop van de wedstrijd was er voor iedere speler nog een snoepzakje van Sinterklaas.

Hiermee zijn woensdag a.s. de volgende wedstrijden te volgen:
De Graafschap tegen PSV
Ajax tegen Barcelona