Wedstrijdverlag Spl.Neede D1 - Grol D1

13-12-2009

Spl. Neede D1 – S.V. Grol D1

Op 12 december speelde de nummer 1 van de 2e klasse M, S.V Grol D1 een oefenwedstrijd tegen de nummer 1 van de 2e klasse N, Sportclub Neede D1.

De concentratie bij de warming-up was niet goed misschien speelden we daarom de wedstrijd ook niet goed.

Om 13.00 uur floot de scheidsrechter voor het begin van de wedstrijd. We kregen al in het begin van de wedstrijd mooie aanvallen en we domineerden de eerste 5 minuten van de wedstrijd en speelden als een team. En hun kwamen door onze goede verdediging niet heen en ze werden niet gevaarlijk. In de 14e minuut kregen wij een corner, die worden altijd gezet door Sibren, Sibren zette de bal goed voor maar een speler van Neede kopte hem weg bij Tim op de voet. Tim schoot met een volley de bal in het doel 0-1. Naar de 0-1 van Tim zakte we in en het positiespel lukte niet zo goed meer. Maar wij wisten niet te scoren en Neede ook niet. Zo gingen wij met een 0-1 voorsprong de rust in. In de kleedkamer zei Michel wat er goed en niet goed ging. Naar ongeveer 10 minuten gerust te hebben kwam de scheidsrechter ons ophalen voor de 2e helft. Op het veld floot de scheidsrechter, Neede trapte af. Na nog niet 1 minuut gespeeld te hebben ging een speler van Neede alleen op de keeper van ons af en maakte de 1-1. Wij kregen naar de 1-1 weer goede kans, Hidde legde de bal van rechts voor op Tim maar Tim schoot vol op doel maar door een goede redding van de keeper van Neede ging de bal er niet in. Daarna ging Hidde over rechts naar binnen en ging langs de keeper maar hij miste. Naar dat Neede en wij kansen hebben gehad kregen wij ook een indirecte vrije trap door een terugspeelbal van Neede, maar Gijs schoot de vrije trap over. Maar in de ongeveer 38e minuut legde Hidde een goede bal voor op Tim en Tim maakte de 1-2, we kregen nog meer kansen maar de bal wou er niet in. Maar toen een Neede speler onderuit gehaald werd kreeg Neede een vrije trap aan de zijkant van het veld. Deze vrije trap werd voorgezet en een speler van Neede tikte hem erin, 2-2. Toen kregen wij een aanval Tim legde de bal klaar voor Wiebe en Wiebe schoot de bal over de keeper erin, 2-3. We kregen veel mooie acties over de rechte kant. Naar 30 minuten gespeeld te hebben floot de scheidsrechter voor het eind van de wedstrijd, we hadden gewonnen met 2-3. Na de eindbespreking van Michel gingen we met weer een overwinning naar Groenlo, maar het was niet echt een goede wedstrijd van ons.