Nieuwe website s.v. Grol

31-08-2014

Een nieuw seizoen, een nieuwe look. De website van de s.v. Grol heeft een nieuwe opmaak gekregen. De beheergroep website heeft in samenwerking met IdeeMedia de afgelopen maanden hard gewerkt om de oude website om te zetten naar een nieuw ontwerp.

Maar het is niet alleen een nieuwe look, ook zijn er diverse nieuwe functionaliteiten. Zo is er een zoekfunctie binnen de gehele site toegevoegd, waardoor informatie nog sneller te vinden is, zijn er facebook en twitter buttons, waarmee informatie eenvoudig gedeeld kan worden met social media, is er een agenda toegevoegd, heeft het handboek s.v. Grol, waarin alles staat over hoe het geregeld is bij de s.v. Grol, een prominente plek gekregen, is er onder aan iedere pagina een footer geplaatst, waardoor nog sneller genavigeerd kan worden, is er een digitale aanmeldformulier beschikbaar voor nieuwe leden, is het sportpark te bewonderen via een 3D computer animatie, is er een afgeschermd gedeelte beschikbaar, waardoor indien gewenst informatie ook met een kleinere groep via de website gedeeld kan worden, is er een direkte verbinding met de KNVB dataservice, waardoor wedstrijdwijzigingen en uitslagen nog sneller bijgewerkt worden, en is de gehele website in een moderne programmeercode geschreven, waardoor het gebruik op een tablet en mobiele telefoon sterk verbeterd is, maar waardoor ook de website nog sneller en makkelijker onderhouden kan worden.

Met deze vernieuwe website, en samen met onze Facebook pagina svgrol en ons twitter-account @svgrol, hopen we iedereen ook het komende seizoen weer zo goed mogelijk en zo snel mogelijk te informeren over alle ontwikkelingen en gebeurtenissen bij de s.v. Grol. Het is een website voor iedereen, maar ook van iedereen, dus mocht je nieuws, suggesties, of informatie hebben, laat het de beheergroep website weten (zie contact of organisatie). De teampagina's worden komende week geupdate met de teamfoto's. Verder wordt her en der de website nog verder verfraaid met nieuwe foto's en aanvullende informatie.