ERELID HENK MEULENBEEK OVERLEDEN!

24-12-2009

Toch nog onverwacht en derhalve met grote verslagenheid hebben wij kennis moeten nemen van het plotselinge overlijden van

HENK MEULENBEEK

Henk is bijna 67 jaar lid geweest van onze vereniging.
In 1993 bij de viering van het 75-jarig bestaan van de sportvereniging ‘Grol’ ontving hij daarvoor de gouden ‘Grol’speld.
Daarnaast was Henk zeer verguld met de hoogste verenigingsonderscheiding: het Erelidmaatschap van de vereniging.
Het vele jaren door het leven mogen gaan als Erelid heeft Henk vooral te danken aan zijn lange staat van dienst ten behoeve van de jeugdafdeling. Zo was hij van 1959 tot 1971 voorzitter van het jeugdbestuur en vertegenwoordigde in die functie de afdeling jeugd in het hoofdbestuur.

Voor al het door hem geleverde werk ten behoeve van ‘zijn’ club: de sportvereniging ‘Grol’ zijn en blijven wij hem erg dankbaar.

Bestuur en leden van de sportvereniging ‘Grol’,
Groenlo.