Patrick Blanckenborg voetballer 2004-2005

05-06-2005

GROENLO – Patrick Blanckenborg werd door de supporters van sv Grol gekozen tot voetballer van het jaar. Tijdens een gezellig en druk samenzijn werd zondagmiddag in het clubhuis van de voetbal vereniging Grol het seizoen 2004-2005 afgesloten. Zondagmorgen tijdens het huistoernooi stonden A1 en Grol 1 tegenover elkaar in de finale. Grol 1 heeft dit toernooi gewonnen door A1 met 7 – 2 te verslaan.
Nadat gistermiddag bij de jeugd Grol F8 werd gekozen tot ‘elftal van het jaar’ werd zondagmiddag bij de senioren Grol 4 uitgeroepen tot ‘Elftal van het Jaar’. Zij werden gekozen uit drie genomineerden; namelijk Grol1, Grol4 en Grol 8. De prijs werd in ontvangst genomen door de aanvoeder van het vierde elftal; Ivo Versteegen.
De ‘supersupporter’ van het seizoen 2004-2005 werd Bennie Penterman van de Ruurloseweg.
De titel verenigings man of vrouw ging dit jaar voor het eerst naar een vrouw binnen de sv Grol, namelijk Carrie Walterbos. De voetballer van het jaar werd bekend gemaakt door de trainer van Grol 1. Nadat hij vele mensen en het bestuur bedankte dat hij volgend jaar voor het vierde jaar als trainer terug mocht komen, maakte hij de nummers 3 tot en met 1 bekend. Op de derde plaats werd door de supporters gekozen Dennis Debbits, de tweede plaats was voor Sander Wiggers en Patrick Blanckenborg werd de beste speler van het seizoen 2004-2005.