Nieuwe presentatiegids s.v. Grol

29-08-2005

GROENLO – Ook dit seizoen geeft de sportvereniging ‘Grol’ weer een nieuwe presentatiegids uit. In de loop van deze week, dus nog vóór de start van de nieuwe voetbalcompetitie, wordt bij alle leden van de vereniging, alsmede bij alle sponsoren en andere relaties het nieuwe presentatiebulletin seizoen 2005-2006 thuisbezorgd. Ook deze keer is de verwezenlijking van de presentatiegids tot stand gekomen dankzij de sponsoring van Roes Makelaar O.G.

Naast diverse fraaie foto’s, verschillende overzichten en veel informatie staan in de nieuwe presentatiegids ook interessante interviews met ondermeer Ben Nuininga, algemeen directeur van Univé OverGelder, de hoofdsponsor van de Groenlose voetbalvereniging, Joris Bomers en Michel Hoffman van Party Rent, de nieuwe hoofdsponsor van de afdeling senioren, Petra Teunis, kantoordirecteur van Rabobank Midden-Achterhoek, de hoofdsponsor van de jeugdafdeling, Rob Porskamp, beheerder van het bloeiende sportcafé op het sportpark ‘Den Elshof’ en André Scheers, de nieuwe directeur van Roes Makelaars O.G. Verder komen de drie binnen de vereniging functionerende voorzitters ruimschoots aan het woord, te weten Theo Huijskes, algemeen voorzitter, Bob Lebbink, voorzitter afdeling senioren en Marco Frank, voorzitter jeugdafdeling. De uit 28 pagina’s bestaande presentatiegids is derhalve ook deze keer niet alleen kleurrijk, maar andermaal zeer professioneel en representatief van opzet. Zij die aan het eind van deze week om welke reden dan ook de gids niet hebben ontvangen, kunnen contact opnemen met bestuurslid René Wolters, telefoon: 0544-465433.